söndag 6 februari 2011

Lite tillbakablickar.

Den här tiden förra året sov vi i köket, fyfan så jobbigt det var!

Jag e glad att den tiden e förbi, alla tapeter sitter där de ska nu o alla golv e slipade o lackade!

När ja blir frisk måste ja städa ut julen, vi har riktigt legat på latsidan vad gäller den, haha ser fortfarande ut som några dagar innan julafton fast minus gran.

Får se om ja kommer klara jobba imorn el inte.. Hoppas på de!

Vill bli friiiisk o träna o sola o bli fräsch! Jag käkar Activia yoghurt, dricker proviva juice och käkar massor med apelsiner, funkar de så e det personligt rekord i kortast sjukdomstid o världens bästa naturliga medicin!



Hittade gamla bilder från en fest hos oss...

 Jäklar här var jag ett x antal kilo lättare..


Den här bilden e så fin på Hanna o Teo!


Hittade även de här bilderna från Småland i somras..

 Haha söta vi e allesammans..Calle lila o Hanna röd, sen e jag lila o Martin röd :P

 Gillar de här bilderna :P
Det var en mysig helg i goda vänners lag!

Ja o Hanna va förresten o käka på restaurang i Onsdags, tog me henne till Ginghis som ja alltid tjatar om. Riktigt mysigt sådär mitt i veckan. Dricka lite vin mitt i veckan e aldrig fel.

Tråkigt att vi inte alls ses så ofta längre, ahr ju blivit så pga mitt nya jobb. Jobabr ju andra tider nu så e man så trött efter jobbet så de blir inte mycket tid över att ses mitt i veckorna. Får bli ändring på mig o de. Saknar ju Cissi o Hanna tiden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar