måndag 7 februari 2011

Still at home

Såklart så e detta en gammal bild, så fräsch ser ja inte ut idag.. Överväger om ja borde besöka herr dusch, har nämligen undvikit honom sedan i Fredags morse, börjar känna mig bra äcklig nu!

Är hemma från jobbet idag som ni förmodligen har märkt då jag inte direkt lyser med min frånvaro på facebook precis, hehe..

Sov dåligt i natt o har fortfarande ont i huvudet. Känns som att jag har var som sträcker sig runt halsen o nacken, obehaglig känsla,...Men min förhoppning o mitt mål är att gå till jobbet imorn. Jag bad kollegan anteckna på mötet vi hade i morse så att ja inte går miste om nån viktig information.

Idag har ja ätit det här:
Nejdå, skoja bara, jag har INTE ätit de där.. Tömde "medicin-skåpet" för att leta efter Alvedon igår, så har ja lämnat det sådär.. Ska ta tag i lägenheten seeen...

Jag har däremot ätit det här idag:


Ikväll kommer ju Middagskorgen så då blir det nått nytt spännande recept.

Har det här OM det skulle behövas sedan förra gången vi skulle sluta röka. Haha.


Längtar tills i sommar och det här...

Bilden tog jag på Öland i somras.

I år bara måste vi tillbringa lite tid i sommarstugan, förra året var vi inte där en enda gång. Vill bada näck, spela badminton, fiska, basta, sitta framför öppna spisen o bara mysa.. Vill ha vår o sommar!

En gammal bild från en fest hos oss när vi använde vårt härliga vardagsrum som dansgolv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar